تحضير خادم جن مسلم

تحضير خادم جن مسلم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
لمن يبحث عن كلمة تحضير خادم مسلم من اخواني المبتدئين ولا يعرفو الكثير في هذا المجال
احببت ان اضع بين ايديكم الطريقة الصحيحة والائمن
لاكن ركز معي وافهم ما اقوله
ثلاث خطوات مطلوبة
اولا التوكل علي الله وتصوم ثلاث ايام صيام مسلمين من المشرق الي المغرب وتكثر من الاستغفار والصلاة علي النبي وقرائة سورة يس كل ليلة
وبعد تمام ايام الصيام .. تبداء بتحصين نفسك بايات وادعية التحصين صباحا ومسائا من بداية اليوم الرابع
تجلس بعد صلاة الفجر وتشعل بخور بكمية بسيطة والبخور كل رائحة طيبة وتقراء علي البخور الاية(قل اوحي الي انه استمع نفر من الجن .قالوا انا سمعنا قرانا عجبا) عدد 114 مرة والاية (انه من سليمان وانه بسم الله الرحمن الرحيم ان لا تعلو علي واتوني مسلمين) عدد114 مرة بصوت تسمعه انت لا منخفض ولا عالي وتكرر هذا العمل بعد صلاة العشاء لمدة اربع ايام ويظهر لك اشارات طيبة في المنام من قبل الخادم انه حاضر معك
الي يحتاج توضيح اكثر يسالني في تعليق
واذا استفدت من هاذي الطريقة فلا تستخدمها في ما يغضب الله.
بالنهاية ارجو ان تكتب تعليق يقول ..( اللهم ارحم المؤمنين والمؤمنات الاحياء منهم والاموات)
للتواصل واتساب
00201005726414

تعليقات

  1. سلام عليكم هل يمكن ان اتواصل معك اريد جن مسلم ومسلمة لاكن لا يمكنني عمل بخور امام أمام عائلتي هل يمكن ان تساعدني اكتر وشكرا

    ردحذف
  2. طب و وقت محتاجه معايا بعد المنام اعمل ايه

    ردحذف
  3. طب و وقت محتاجه معايا بعد المنام اعمل ايه

    ردحذف
  4. الا يوجد طريقه اسهل يعني بدون علم احد

    ردحذف
  5. انا مش عارف اعمل اي ممكن تساعجني

    ردحذف
  6. سلام عليكم ممكن تواصل من فضلك ضروووووري

    ردحذف
  7. أنا عندي عفريت مسلم و آخر جني ملك مسلم و علاقتي معهم طيبة و لكن لا استطيع تسخيرهم هل من مساعدة و لكم جزيل الشكر

    ردحذف
  8. انا كمان عاوزه جني مسلم كيف احضره

    ردحذف
  9. يعني ينفعنا في التنقيب وكشف السرقه او لا ياشيخ

    ردحذف
    الردود
    1. انا عندي ملك ابيض اداوي به المرضى مثل السحر والمس والحسد لكن لا يكلمني ماذا افعل

      حذف
    2. انا عايزه جن ده رقمى 01157150501

      حذف
  10. هل يجد طريقة دعوة بلا بخور تقراها قبل النوم فترى الخادم في المنام وتعاهده

    ردحذف
  11. شكرا طريقة نجحت معايا وعملت كل شيئ وصار انا معايا جني مسلم وملك جني مسلم وشكرا وبقدر اتواصل معاهم وعلاقتي معاهم طيبة ونفذولي كل طلباتي لي عايزاها انا

    ردحذف
  12. ياجدعان بخور يعنى سحر اسود والكتابه دى حرام

    ردحذف
  13. سلام عليكم حضرتك انا جالى اسم اللطيف والخبير فى المنام انا ماعملتش تحضير ولا حاجة بس اعلم انى فى خدام ممكن تدلينى على القرب منهم جزاك الله خيرا

    ردحذف
  14. لو انا عايزة خادم مسلم اعمل ايه

    ردحذف
  15. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  16. انا عايزة الجن مسلم عمل ايه بصرحة يكون صديق ليا انا لا سيبنى ابد يعمل انا عايزة بس شرط يكون صدبق مش خادم

    ردحذف
  17. مش عارفه تخض. الجن عمل ايه

    ردحذف
  18. مش عرفة تخضر الجن مسلم مش عرفه عمل ايه

    ردحذف
  19. ساعدنى ارجوك

    ردحذف
  20. ساعدنى ارجوك

    ردحذف
  21. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  22. ياريت تساعدنى ارجوك ده رقمى وعليه واتس 01157150501

    ردحذف
  23. ارجوك ساعدنى ونبي دخ رقمى 01157150501

    ردحذف
  24. Hta ana bagha jin moslim walakin khasni chi tari9a ashal mn bokhor hit ana 3aycha m3a 3a2ilati fdar

    ردحذف
  25. مفيش طريقه تكون من غير بخور عشان عائلتى مش هعرف اشعل بخور
    انا عايزه جن مسلم يعمل معاى فى الخير وينفذ طالبتى
    ممكن تساعدنى وليك جزيل الشكر

    ردحذف
  26. ممكن الرد فى اسرع وقت من فضلك

    ردحذف
  27. مذا يكون في البخور هل البخور عادي

    ردحذف
  28. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  29. ممكن تحضرالجن مسلم بقى معايا على طول بس كون شكلو حلو مخافش منه

    ردحذف
  30. ممكن تحضر خادم من الجن

    ردحذف
  31. ممكن تحضر خادم من الجن

    ردحذف
  32. اريد جن مسلم وتسخيره للعلاج فك السحر والمس

    ردحذف
  33. السلام عليكم انا خطيبتي عليها عاشق وجربنا شيوخ كتير ومش راضي يخرج فا كنت بفكر لو ينفع استخدم جن مسلم يساعدني اخرج الي عليها والغي السحر الي معمولها

    ردحذف

إرسال تعليق